Przyczepa przyjazna kierowcy – co to znaczy?
Czy zastanawialiście się kiedyś, co wpływa na komfort życia codziennego? Co sprawia, że można być bardziej wydajnym i nie odczuwać zmęczenia przy wykonywaniu codziennych obowiązków? Okazuje się, że są nimi z pozoru drobne, mało istotne elementy, które połączone w jeden system, ułatwiają realizowanie najtrudniejszych wyzwań. Dzięki nim można „więcej i szybciej”. Dokładnie w tych kategoriach podchodzimy do budowy naszych pojazdów. A co konkretnie mamy na myśli? Oto przykłady.
Łatwy załadunek i rozładunek
Ten element jest kluczowy. W czasach, gdzie liczy się czas, łatwy, a co za tym idzie szybki załadunek jak i rozładunek towarów, odgrywa podczas realizacji zadań transportowych niebagatelną rolę. I nie mówimy tu tylko o sprawności i doświadczeniu ekipy pakującej towar do przyczepy, ale o realnych, technologicznych udogodnieniach, jakie kierowcy zapewnia sam pojazd. W rezultacie ich zastosowania, jesteście bardziej wydajni. Przyjmiecie więcej zleceń, a te które realizujecie, nie są wykonywane pod presją czasu, spowodowaną trudnościami związanymi z umieszczeniem towaru w przestrzeni ładunkowej. W naszych pojazdach oddajemy Wam do dyspozycji kilka rozwiązań, które docenicie już w pierwszym dniu ich użytkowania. Są nimi m.in.:
Wszystkie te elementy pozwalają tak przygotować pojazd do załadunku lub rozładunku, by kierowca nie musiał walczyć z opóźnieniami związanymi z komplikacjami spowodowanymi właśnie podczas tych operacji.
Komfort i bezpieczeństwo użytkowania
Na załadowaniu pojazdu usługa transportowa się nie kończy, ale dopiero zaczyna. Wiemy to doskonale, dlatego nasze produkty wyposażamy w rozwiązania zapewniające komfortowe, a także bezpieczne ich użytkowanie w ruchu kołowym. I tak dla przykładu, nad pewnym zachowaniem się naszych przyczep podczas jazdy, czuwa pneumatyczna instalacja hamulcowa z systemami ABS/EBS oraz system stabilizacji toru jazdy TRS/RSS. Przy rozładunku pomoże Wam hamulec postojowy, który podczas odpinania przyczepy włączy się samoczynnie. Stabilność ładowni zaraz po ruszeniu w trasę zapewni zawór „Reset To Ride”, który automatycznie wypoziomuje pojazd. Stanie się tak po uzyskaniu prędkości minimalnej 15 km/h. W celu zapewnienia większego bezpieczeństwa na drodze, nie zapominamy także o uchylnych osłonach przeciwnajazdowych, montowanych po bokach przyczepy, czy pełnym oświetleniu głównym i obrysowym, zapewniającym doskonałą widoczność nawet podczas bardzo złych warunków atmosferycznych. W manewrowaniu pojazdem na ciasnych placach i składach magazynowych pomoże Wam zestaw czujników parkowania oraz nieoceniona kamera cofania.
Funkcjonalność
By korzystanie z pojazdów Redos było jeszcze bardziej przyjazne kierowcy, nasze przyczepy wyposażamy w funkcjonalne skrzynki narzędziowe dostępne w wielu opcjach, drabinkę pozwalająca na sprawne wejście do ładowni, wieszak koła zapasowego ze specjalną windą, czy ergonomiczne wieszaki na kliny pod koła. W obsłudze pojazdów naszej marki pomoże także zawór parkująco-luzujący czy złącze DUAMATIC. W załadunku i rozładunku często bardzo pomocna będzie także winda hydrauliczna. Nic prostszego. Oferujemy aż trzy ich typy do wyboru. A jeśli chcesz przewieźć razem z ładunkiem także i wózek widłowy, nasze przyczepy wyposażymy w system jego dokowania.
Bezpieczny ładunek
Profesjonalistom nie trzeba przypominać, jak niebagatelną sprawą podczas realizacji każdego zadania transportowego jest solidne zabezpieczenie ładunku. Oczywiście nie zapominamy także o tym elemencie układanki. Tu z pomocą kierowcy przychodzą systemy wielopunktowej instalacji dla pasów mocujących, które możemy rozlokować w wybranych miejscach ładowni, także w opcji montażu pionowego. Jednocześnie solidne kłonice i mocne listwy boczne dopełniają całości.
Jak widzicie przyczepa przyjazna kierowcy to pojazd, który musi pogodzić elastyczność w załadunku, stabilność i bezpieczeństwo podczas jazdy, a także funkcjonalność i ergonomię. Produkty Redos z powodzeniem spełniają te wszystkie założenia.
Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Scania P230 B6x2 4NB z silnikiem elektrycznym – zabudowa do transportu miejskiego z windą klapową

Rozwiązania podnoszące funkcjonalność i komfort pracy kierowcy ciężarówki

Kierowco – Ty rób swoje, a my zajmiemy się resztą!

Jak zabezpieczyć ładunek i kierowcę w transporcie pojazdem ciężarowym?

Przyczepa trzyosiowa do transportu ciężkich kontenerów morskich + system BDF

Przyczepa na obrotnicy do transportu agregatów prądotwórczych + system BDF

Nadwozia do zadań specjalnych – niestandardowe przyczepy i zabudowy pojazdów ciężarowych

Lekkie podejście do ciężkich zadań

Solówka dla dystrybucji miejskiej – jak powinna wyglądać idealna zabudowa?

Jak wybrać oszczędną przyczepę ciężarową? Obniżaj spalanie paliwa i emisję CO2

Biznes dobrze policzony. Dowiedz się jak obniżyć spalanie ciężarówki i zaoszczędzić
