Co daje zabudowa z systemem dokowania wózka widłowego?

Możliwość dokowania wózka widłowego w pojazdach ciężarowych otwiera przed firmami i kierowcami nowe możliwości. Rozwiązanie opracowane przez Redos Trailers zapewnia wiodącą elastyczność, niezawodność i wydajność. Na jakie konkretne korzyści przekładają się te cechy?

Spis treści – czego dowiesz się z tego tekstu?

1. Czym jest system dokowania wózka widłowego w przyczepach i zabudowach?

2. Wózek widłowy – wewnątrz czy na zewnątrz pojazdu?

3. Jakie są zalety dokowania wózka widłowego na zewnątrz pojazdu ciężarowego?

4. Jakie są zalety dokowania wózka widłowego wewnątrz pojazdu ciężarowego?

5. System dokowania wózka widłowego firmy Redos Trailers – czym się wyróżnia?

6. Co zyskuje firma korzystająca z pojazdów Redos Trailers z dokowaniem wózka rozładunkowego?

7. Dokowanie wózka widłowego – dodatkowe zalety i opinie kierowców.

Więcej fachowych wpisów znajdziesz na blogu Redos Trailers – innowacyjnego polskiego producenta przyczep i zabudów do pojazdów ciężarowych.

Czym jest system dokowania wózka widłowego w przyczepach i zabudowach?

To rozwiązanie pozwala na przewożenie wózka widłowego pojazdem ciężarowym – przyczepą lub tzw. solówką z zabudową. Sprzęt można przewozić na zewnątrz – podwieszony z tyłu pojazdu lub też w przestrzeni ładunkowej.

Wózek widłowy – wewnątrz czy na zewnątrz pojazdu?

Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, co dana firma wozi, a przede wszystkim – dokąd jeździ. Kluczowym parametrem jest bowiem długość zestawu wynosząca 18,75 m. W Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech czy Danii nie można jej przekraczać, zatem na drogach tych państw nie wolno transportować wózka widłowego podwieszonego na zewnątrz przyczepy. – Nasi klienci nie muszą wybierać czy wolą zabudowę z dokowaniem wewnętrznym czy zewnętrznym. Oferujemy rozwiązanie uniwersalne, pozwalające wozić wózek w środku i poza pojazdem, zachowując przy tym pełną funkcjonalność zabudowy – wyjaśnia Maciej z Redos Trailers.

Jakie zalety ma dokowanie wózka widłowego wewnątrz pojazdu?

Sprzęt jest bezpieczniejszy i mniej narażony na uszkodzenia, wandalizm czy kradzieże;

Wózek się nie brudzi;

Umożliwia jazdę w krajach, w których długość zestawu nie może przekroczyć 18,75 m.

Jakie zalety ma dokowanie wózka widłowego na zewnątrz pojazdu?

Podwieszony wózek nie zabiera przestrzeni ładunkowej;

Dokowanie wózka na zewnątrz jest szybsze.

System dokowania wózka widłowego firmy Redos Trailers – czym się wyróżnia?

W transporcie liczą się wymierne korzyści – np. oszczędność czasu i efektywność rozwiązań. I właśnie na tych kwestiach skupili się konstruktorzy Redos Trailers opracowując uniwersalny system przewozu wózka widłowego. – Przede wszystkim maksymalnie uprościliśmy konstrukcję. Kierowca ma mniej elementów do przygotowania, więc bez problemu może zamontować wózek wewnątrz zabudowy w czasie poniżej 5 minut. Kolejną korzyścią jest większa niezawodność, ponieważ nasz system jest prostszy i praktycznie bezobsługowy – wylicza inżynier Redos Trailers. – Kluczową zaletą jest uniwersalność naszych konstrukcji. Zabudowy z możliwością dokowania wózka mają identyczną funkcjonalność i możliwości przewozowe, jak warianty bez tego udogodnienia – zaznacza. Mocną stroną produktów firmy z Nowego Tomyśla jest również masa własna, a co za tym idzie – ładowność. Redos Trailers stosuje lekkie i wytrzymałe ramy, które nie muszą być wzmacniane, aby „udźwignęły” układ dokowania „widlaka”.

Co zyskuje firma korzystająca z pojazdów Redos Trailers z dokowaniem wózka rozładunkowego?

Szybkie, proste i wygodne rozwiązanie oszczędza czas. Kierowcy dobrze wiedzą, że w trasie trwającej kilka dni nawet 10 minut opóźnienia może wygenerować efekt domina i zaburzyć skomplikowany plan logistyczny. Z kolei identyczna funkcjonalność jak w zabudowach bez systemu dokowania wózka widłowego ułatwia i przyspiesza planowanie zadań transportowych. Uniwersalność produktów Redos Trailers eliminuje konieczność zastanawiania się, dokąd i jaki pojazd wysłać. To efekt połączenia wszystkich zalet systemów dokowania wózka z kubaturą i efektywnością, jakie zapewniają zwykłe konstrukcje.

Niezależność załadunków i rozładunków daje także większą elastyczność w odpowiadaniu na potrzeby klientów. Realizując transport nie trzeba bazować na tym czy u odbiorcy jest odpowiednia infrastruktura do rozładunku. Z kolei niska masa własna pojazdów Redos Trailers przekłada się na mniejsze spalanie i wysoką ładowność, co daje niebagatelne korzyści w skali przebiegów, jakie pokonują samochody ciężarowe.

Zabudowy Redos – argument w rekrutacji kierowców

Przyczepy Redos Trailers są dostosowywane do systemu dokowania wózka widłowego. Większy rozstaw osi zmniejsza tylny zwis i poprawia rozkład mas w przypadku dociążenia tyłu pojazdu wózkiem.

– Oprócz tego standardowo wyposażamy takie pojazdy w układ podnoszenia pierwszej osi, który w większości przypadków niweluje problem obciążenia dyszla. Dodatkowo przyczepa może mieć pneumatyczny system wyrównywania ciśnień, szczególnie przydatny, jeśli dany pojazd ma wozić lekkie ładunki – tłumaczy Maciej inżynier odpowiedzialny za konstrukcję. Z kolei układ hamulcowy i systemy bezpieczeństwa czynnego są dostosowywane precyzyjnie do wymiarów i ładowności przyczepy, by zapewnić maksymalną stabilność i bezpieczeństwo prowadzenia.

– Bardzo ważne są dla nas opinie kierowców, którzy używają naszych pojazdów. Wiemy od nich, że są zadowoleni z tego, jak jeżdżą nasze produkty z wózkami widłowymi. Owszem, załadunki i rozładunki to dla nich dodatkowa praca, ale dzięki niej zyskują większą niezależność, a przede wszystkim – mniejsze ryzyko, że gdzieś utkną, bo ktoś, gdzieś nie ma wózka lub do pracy nie przyszli wszyscy magazynierzy –
dodaje konstruktor. Biorąc pod uwagę aktualną sytuację na rynku pracy, o powodzeniu rekrutacji kierowców decyduje coraz więcej czynników. Ważne są nie tylko warunki finansowe, lecz także to jak komfortowy i bezpieczny jest sprzęt we flocie firmy. Jak potwierdzają opinie, także w tym aspekcie Redos Trailers oferuje wiodące rozwiązania.

Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu? Skontaktuj się z nami!

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą oraz nowościami? Zapisz się do Newslettera a nic ważnego Cię nie ominie!

logo.png
Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.