Wydajna przyczepa – co to znaczy?

Przyczepa centralnoosiowa czy na obrotnicy? Odpowiedź na to pytanie brzmi „to zależy”. A od czego? Wyjaśniamy w tym tekście.

Spis treści – czego dowiesz się z tego tekstu?

  1. Wydajność – Jak ją rozumiemy w Redos Trailers
  2. Jak opony wpływają na wydajność przyczepy
  3. Wydajność przyczepy – dlaczego liczy się lekka i sztywna konstrukcja?
  4. Wydajność to także trwałość – jak ją zapewniamy?
  5. Wydajność, czyli podzespoły renomowanych producentów – jakie stosujemy?
  6. Wygodna obsługa – jak wpływa na wydajność przyczepy?

Wydajność – jak ją rozumiemy w Redos Trailers

 Czy wiecie czym jest muda? To słowo pochodzi z języka japońskiego i oznacza marnotrawstwo – czynność, która zużywa zasoby, lecz nie wnosi wartości dla klienta, wewnętrznego lub zewnętrznego. Unikanie tego typu sytuacji ma znaczenie w każdej organizacji, szczególnie w okresie dużego popytu i obciążenia pracą. W transporcie mudą mogą być dodatkowe kursy spowodowane zbyt małą ładownością czy pojemnością pojazdu, wydłużony czas poświęcony na jego codzienną obsługę czy naprawy, a także zmęczenie kierowcy związane z utrudnionym korzystaniem z danej konstrukcji.

Jak zatem rozumiemy wydajność w kontekście przyczepy? Wydajna przyczepa to taka, która pozwala przedsiębiorcom i użytkownikom skupić się na tym, co najważniejsze w ich biznesie, czyli oferowanych usługach i klientach. Wydajna przyczepa to nie tylko taka, która oszczędza paliwo, lecz także czas i nerwy.

Wydajna przyczepa pozwala zrobić więcej, szybciej i przy mniejszym wysiłku. Od czego zależy wydajność przyczepy?

Jak opony wpływają na wydajność przyczepy

Ogumienie renomowanych, doświadczonych producentów zapewnia nie tylko odpowiednie właściwości trakcyjne, lecz także wydajność, a więc niskie opory toczenia i wysokie przebiegi. Ważna jest także wysoka odporność na uszkodzenia, co potencjalnie przekłada się na mniej przestojów spowodowanych koniecznością wymiany czy naprawy uszkodzonej opony.

Wydajność przyczepy – dlaczego liczy się lekka i sztywna konstrukcja?

Do budowy pojazdów Redos Trailers używa stali o wysokiej wytrzymałości. Wyższa wytrzymałość oznacza, że do osiągnięcia określonej ładowności i wytrzymałości potrzebne jest mniej materiału, dzięki czemu uzyskuje się niższą masę i wysoką sztywność pojazdu. A lekka i sztywna przyczepa (odporna na skręcanie) ma lepsze właściwości jezdne i jest wygodniejsza w prowadzeniu.

Niska masa własna przekłada się również na obniżenie spalania i wysoką ładowność pojazdu. To z kolei pozwala na zmniejszenie kosztów paliwa. Lekki zestaw spala mniej i zabiera więcej towaru, więc do przewiezienia określonego wolumenu potrzebne jest mniej kursów.

Wydajność to także trwałość – jak ją zapewniamy?

Jak w Redos Trailers szanujemy pieniądze i czas naszych klientów? Np. dostarczając im pojazdy, które przez wiele lat zachowują odporność na czynniki zewnętrzne (np. woda, piasek, sól, śnieg, lód, kamienie, pyły, błoto).

Jak to robimy? Wszystkie nasze ramy, podramówki, podłużnice, wieszaki na palety, uchwyty na skrzynki narzędziowe zawsze cynkujemy ogniowo. Żywotność tak zabezpieczonego elementu określa się na 10 do nawet 30 lat.

Dzięki temu nasze przyczepy są trwałe i łatwe w odsprzedaży, bo lepiej znoszą upływ czasu.

Wydajność, czyli podzespoły renomowanych producentów – jakie stosujemy?

W Redos Trailers wierzymy w specjalistyczną wiedzę i doświadczenie. Konstruując nasze naczepy i zabudowy opieramy się o naszą wiedzę, opinie naszych klientów i podzespoły renomowanych producentów.

Przykładem są osie. Stosujemy produkty renomowanych marek – BPW, SAF i Gigant. Jak to wpływa na wydajność przyczep?

* Są to nowoczesne i sprawdzone komponenty o podwyższonej wydajności, co przekłada się na niskie opory toczenia, a więc mniejsze spalanie.

* Osie tych producentów są bardzo popularne, więc z naprawą ewentualnej usterki poradzi sobie większość serwisów w całej Europie, co skraca czas ew. przestoju.

* Części zamienne do podzespołów BPW, SAF czy Gigant są łatwo dostępne i przystępne cenowo, co ma szczególne znaczenie, jeśli dany element trzeba wymieć zagranicą.

Wygodna obsługa – jak wpływa na wydajność przyczepy?

Wszystkie nasze pojazdy i stosowane w nich rozwiązania opracowujemy i testujemy biorąc pod uwagę nie tylko potrzeby i wymogi przedsiębiorców, ale także z myślą o użytkownikach, czyli kierowcach.

To oni jeżdżą z przyczepami, oni je otwierają, zamykają i obsługują. Dlatego przykładamy wagę do każdego detalu. Wyposażamy przyczepy w szereg elementów, które są udogodnieniem dla kierowcy:

Dodatkowo, przez lata tak dopracowaliśmy systemy otwierania i zamykania ładowni. Nawet w pojazdach z dużymi przebiegami odsunięcie „firanki” nie sprawia kłopotów. Mechanizm działa sprawnie i lekko przez długie lata.

Wygodna obsługa przyczepy to mniejsze zmęczenie kierowcy. A mniej zmęczony i zdenerwowany kierowca prowadzi bardziej efektywnie i bezpiecznie.

Podsumowując – wydajność przyczepy to nie tylko stosowane w niej podzespoły. To cała filozofia projektowania pojazdu uwzględniająca wszystkie czynniki, jakie mają znaczenie dla użytkowników. Właśnie tak konstruowane są przyczepy marki Redos. W efekcie nasi klienci otrzymują pojazdy, które do wykonania określonej pracy transportowej wymagają możliwie jak najmniej zasobów, a więc czasu, paliwa, pieniędzy i nerwów. I to właśnie jest prawdziwa, kompleksowa wydajność.

Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu? Skontaktuj się z nami!

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą oraz nowościami? Zapisz się do Newslettera a nic ważnego Cię nie ominie!

Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.