Przyczepy centralnoosiowe BDF

Idealne dopełnienie floty pojazdów

Przyczepy centralnoosiowe BDF sprawdzą się wszędzie tam, gdzie odpowiednia długość i łatwość manewrowania odgrywa istotną rolę.

Konstrukcja przyczepy skrojona na miarę Twoich potrzeb

Ponadprzeciętna wytrzymałość, niska masa własna oraz doskonałe właściwości trakcyjne stawiają nasze produkty na czele wiodących dostawców przyczep podkontenerowych

Solidna rama

Wytrzymała a zarazem lekka rama stalowa zabezpieczona antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe.

Osie w wielu konfiguracjach

Układ jezdny zbudowany na podzespołach najsolidniejszych europejskich producentów

Zawieszenie i układ hamulcowy

Pewność prowadzenia i hamowania dzięki zastosowaniu najlepszych układów dostępnych na rynku.

Osprzęt przyczepy

Podstawowe wyposażenie przyczepy dostępne w każdej konfiguracji.

Wyposażenie dodatkowe
- dla większej wygody

Wszystko co jest Ci niezbędne masz zawsze przy sobie. A to czego akurat nie masz, zawsze możesz dokupić w przyszłości.

Bezpieczeństwo

O bezpieczeństwie w transporcie nie trzeba mówić, trzeba go po prostu bezwzględnie przestrzegać. Sprawdź jakie wyposażenie oferujemy.

Miejsce do przechowywania

Niezależnie od tego czy poruszasz się na dalekich trasach czy blisko bazy, warto abyś zawsze miał pod ręką najważniejsze przedmioty.

Pracujemy dla ciebie

Pakiet korzyści, które otrzymasz w standardzie

Czym są przyczepy BDF centralnoosiowe

Przyczepy BDF centralnoosiowe to rodzaj przygotowany pod system BDF. Jest to system, który pozwala na prowadzenie wygodnego załadunku i rozładunku towarów poprzez odłączenie zabudowy od podwozia. W tym przypadku pojazd po prostu odłącza tego typu zabudowę lub przyczepę i może odjechać bez niej. Następnie, gdy towar ma być odebrany, pojazd dojeżdża na miejsce i dołącza przyczepę — zabudowę BDF.

Rodzajów przyczep wykorzystywanych w tym systemie jest sporo, ale to właśnie przyczepy BDF centralnoosiowe cieszą się sporą popularnością. To dzięki ich wygodnej konstrukcji, w której (jak sama nazwa wskazuje), układ osi zajmuje centralne miejsce. Tego typu przyczepy należą do gatunku nadwozi lekkich i świetnie sprawdzają się wszędzie tam, gdzie trzeba przetransportować załadunek niewielkich gabarytów.

Przyczepa BDF centralnoosiowa — dlaczego warto?

Przyczepy BDF centalnoosiowe posiadają sporo zalet. Do najpopularniejszych z nich można zaliczyć to, że:

  • Można ją wykorzystać do wielu różnych celów, a sam typ przyczepy do systemu BDP nie jest ściśle określony. Mogą to być m.in.: skrzynie, plandeki, czy furgony;
  • Korpus BDF centralnoosiowy jest łatwy w obsłudze i konserwacji. Prosta i wygodna jest także zmiana rodzaju nadwozia w zależności od celu, do którego jest przeznaczona;
  • Przyczepa BDF centralnoosiowa może być wykorzystana jako mobilny magazyn lub kontenerek, wtedy, kiedy nie jest akurat wykorzystywana.

To oczywiście nie wszystko. Przy korzystaniu z systemu wymiennych nadwozi kierowca nie musi być obecny przy przygotowywaniu załadunku. Dodatkowo system ten znacznie upraszcza cały proces logistyczny, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Biorąc pod uwagę fakt, że przyczepy centralnoosiowe dla BDF są pojazdami mającymi ułatwiać pracę, warto wybierać te, od sprawdzonych producentów. My oferujemy tylko solidne przyczepy, których podstawą jest solidna stalowa rama zabezpieczona cynkowaniem ogniowym, w celu powstrzymania procesów korozyjnych. Osprzęt przyczepy charakteryzuje się wysoką wytrzymałością, niezależnie od wybranej przez Ciebie konfiguracji. Wszystkie układy w naszych rozwiązaniach zbudowane są na solidnych podzespołach od zaufanych europejskich producentów. Pamiętaj, że w każdym momencie służymy pomocą, a nasz wykwalifikowany personel chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania. Zapraszamy!

Rama przyczepy BDF

Rama przyczepy centralnoosiowej BDF w całości wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości, zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe, gwarantujące ponadprzeciętną odporność na działanie warunków atmosferycznych. Podłużnice dodatkowo wzmocnione systemem otworów technologicznych, usztywniających całą konstrukcję przyczepy.

Dyszel rurowy wyposażony w uniwersalne oko fi40 (fi50 dla przyczep DMC 16-19 ton) oraz konsolę przewodów hamulcowych i elektrycznych.

Belki poprzeczne wyposażone w system rolek naprowadzających (2 szt na belce tylnej oraz 2 na przedniej) oraz komplet zamków mocowania kontenera – po 2 szt na belkę, według standardów. W przedniej części ramy zamontowany zderzak chroniący przed uszkodzeniem przedniej ściany zabudowy podczas dokowania.

Osie przyczepy BDF

W naszych rozwiązaniach stosujemy wyłącznie osie renomowanych producentów takich jak SAF, BPW czy GIGANT. 

W zależności od tonażu montowane są układy w konfiguracji 1,2 lub 3-osiowej. Istnieje możliwość wyposażenia przyczepy w system pneumatycznego podnoszenia osi co wpływa na znaczną oszczędność zużycia ogumienia.

Zawieszenie i układ pneumatyczny

Pneumatyczna instalacja hamulcowa wyposażona jest w system antyblokujący ABS/EBS, stabilizację toru jazdy TRS/RSS, automatyczną regulacje hamulców, zawór parkująco-luzujący, złącze DUOMATIC oraz hamulec postojowy, automatycznie załączany przy odpinaniu przyczepy.

Wykorzystujemy pneumatyczny układ zawieszenia sprawdzonych producentów (np. Haldex, Knorr czy Wabco), z zaworem podnoszenia/opuszczania platformy, dodatkowo wyposażonym w funkcje „reset to ride” tj. automatyczne ustawienie zawieszenia do jazdy po uzyskaniu prędkości minimalnej 15km/h.

Osprzęt przyczepy BDF

Przyczepa wyposażona w nogę podporową przednią i tylne marki Redos, JOST, SAF lub DMS. W tylnej części przyczepy znajdują się 2 płozy (naszego autorstwa), chroniące przed uszkodzeniem zderzaka podczas pokonywania głębokich nierówności terenu.

Belki poprzeczne uzbrojenia wyposażone zostały w system rolek naprowadzających (2 szt na belce tylnej oraz 2 na przedniej) oraz komplet 4 sztuk zamków mocowania kontenera renomowanej marki JOST.

Do podstawowego wyposażenia przyczepy należy wieszak koła zapasowego z windą.

Bezpieczeństwo Twoje i innych użytkowników

Bezpieczeństwo Twoje i innych uczestników ruchu jest niezwykle istotne dlatego oferujemy zestaw podstawowego wyposażenie oraz akcesoria dodatkowe, które w znaczny sposób zwiększą bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy jak i postoju.

Miejsce do przechowywania

Długie trasy wymagają posiadania szeregu akcesoriów, począwszy od pasów transportowych i podstawowych narzędzi, a na wyposażeniu ADR skończywszy. Wszystkie rodzaje zabudów oraz przyczep wyposażamy w zestaw przydatnych i pojemnych schowków dzięki, którym żadna przygoda Cię nie zaskoczy a Ty będziesz mieć pod ręką wszystko czego aktualnie potrzebujesz.

logo.png

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.