System dokowania wózka widłowego – jakie daje korzyści?

System dokowania wózka widłowego w naczepach czy przyczepach otwiera przed firmami nowe możliwości. Rozwiązanie opracowane przez Redos Trailers zapewnia wiodącą elastyczność, niezawodność i wydajność. Na jakie konkretne korzyści przekładają się te cechy?

Spis treści – czego dowiesz się z tego tekstu?

1. Czym jest system dokowania wózka widłowego w naczepach, przyczepach i zabudowach?

2. Wózek widłowy – wewnątrz czy na zewnątrz pojazdu?

3. System dokowania wózka widłowego firmy Redos Trailers – czym się wyróżnia?

4. Co zyskuje firma korzystająca z pojazdów Redos Trailers z dokowaniem wózka rozładunkowego?

5. Dokowanie wózka widłowego – dodatkowe zalety i opinie kierowców.

Więcej fachowych wpisów znajdziesz na blogu Redos Trailers – innowacyjnego polskiego producenta naczep, przyczep i zabudów do pojazdów ciężarowych.

Czym jest system dokowania wózka widłowego w naczepach, przyczepach i zabudowach?

To rozwiązanie pozwala na przewożenie wózka widłowego pojazdem ciężarowym – przyczepą, naczepą lub tzw. solówką z zabudową. Sprzęt można przewozić na zewnątrz – podwieszony z tyłu pojazdu – lub w przestrzeni ładunkowej. Dzięki temu kierowca może mieć wózek widłowy zawsze ze sobą, co pozwala na szybszy i bardziej elastyczny rozładunek. Mobilne wózki widłowe są specjalnie przystosowane do podwieszania, a także przewożenia, np. mają kompletne, wymagane przepisami drogowymi oświetlenie zewnętrzne.

Wózek widłowy – wewnątrz czy na zewnątrz pojazdu?

Podobnie jak w przypadku wielu innych rozwiązań w naczepach, przyczepach i zabudowach, także system dokowania wózka widłowego można i należy precyzyjnie skonfigurować do potrzeb danego biznesu.

– Klienci Redos Trailers korzystają z naszego wieloletniego doświadczenia w konstruowaniu zabudów umożliwiających przewóz widlaków. Dobrze wiemy, co najlepiej sprawdzi się w poszczególnych zastosowaniach – mówi Maciej konstruktor z Redos Trailers.

Wózek widłowy na zewnątrz czy wewnątrz przyczepy? Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, co dana firma wozi, a przede wszystkim – dokąd jeździ. Kluczowym parametrem jest bowiem długość zestawu wynosząca 18,75 m. W Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech czy Danii nie można jej przekraczać, zatem na drogach tych państw nie wolno transportować sprzętu podwieszonego na zewnątrz przyczepy. – Nasi klienci nie muszą wybierać, czy wolą zabudowę z dokowaniem wewnętrznym czy zewnętrznym. Redos Trailers ma rozwiązanie uniwersalne, pozwalające wozić wózek w środku i poza pojazdem, zachowując przy tym pełną funkcjonalność naczepy czy przyczepy – wyjaśnia Maciej.

Jakie zalety ma dokowanie wózka wewnątrz pojazdu?

  • Sprzęt jest bezpieczniejszy i mniej narażony na uszkodzenia, wandalizm czy kradzieże;
  • Wózek się nie brudzi;
  • Umożliwia jazdę w krajach, w których długość zestawu nie może przekroczyć 18,75 m.

Jakie zalety ma dokowanie wózka na zewnątrz pojazdu?

  • Podwieszony wózek nie zabiera przestrzeni ładunkowej;
  • Dokowanie wózka na zewnątrz jest szybsze.

System dokowania wózka widłowego firmy Redos Trailers – czym się wyróżnia?

W transporcie liczą się wymierne korzyści – np. oszczędność czasu i efektywność rozwiązań. I właśnie na tych kwestiach skupili się konstruktorzy Redos Trailers opracowując uniwersalny system przewozu wózka widłowego.

– Przede wszystkim maksymalnie uprościliśmy konstrukcję. Dzięki temu kierowca ma mniej elementów do przygotowania i szybciej może wjechać do środka. Operator bez problemu może zamontować wózek wewnątrz zabudowy w czasie poniżej pięciu minut. Kolejną korzyścią jest większa niezawodność, ponieważ nasz system jest prostszy i praktycznie bezobsługowy
– wylicza inżynier Redos Trailers.

– Z punktu widzenia osoby zarządzającej przedsiębiorstwem kluczową zaletą jest uniwersalność naszych konstrukcji. Pojazdy z możliwością dokowania wózka mają identyczną funkcjonalność i możliwości przewozowe, jak warianty bez tego udogodnienia – zaznacza konstruktor Redos. Mocną stroną produktów firmy z Nowego Tomyśla jest również masa własna. Redos Trailers stosuje lekkie i wytrzymałe ramy, które nie muszą być wzmacniane, aby „udźwignęły” układ dokowania „widlaka”.

Co zyskuje firma korzystająca z pojazdów Redos Trailers z dokowaniem wózka rozładunkowego?

Najszybszy na rynku system dokowania jest jednocześnie najprostszy w obsłudze dla kierowcy, co oszczędza czas – jego i firmy. Paradoksalnie, w trasie trwającej kilka dni, nawet 10 minut opóźnienia może wygenerować efekt domina i zaburzyć skomplikowany plan logistyczny. Z kolei identyczna funkcjonalność jak w zabudowach bez systemu dokowania wyraźnie ułatwia i przyspiesza pracę ludzi odpowiedzialnych za planowanie zadań transportowych. Mówiąc wprost, uniwersalność produktów Redos Trailers redukuje konieczność zastanawiania się gdzie i jaki pojazd wysłać. To efekt połączenia wszystkich zalet systemów dokowania wózka z kubaturą i efektywnością, jakie zapewniają zwykłe konstrukcje.

Niezależność załadunków i rozładunków daje także większą elastyczność w odpowiadaniu na potrzeby klientów. Realizując transport nie trzeba bazować na tym czy u odbiorcy jest odpowiednia infrastruktura do rozładunku. Z kolei niska masa własna pojazdów Redos Trailers przekłada się na mniejsze spalanie i wysoką ładowność, co daje niebagatelne korzyści w skali przebiegów, jakie pokonują samochody ciężarowe.

Dokowanie wózka widłowego – dodatkowe zalety i opinie kierowców

Naczepy i przyczepy ciężarowe Redos Trailers są odpowiednio dostosowywane pod montaż systemu dokowania wózka widłowego. Kluczową zmianą jest większy rozstaw osi, co zmniejsza tylny zwis, a co za tym idzie poprawia rozkład mas w przypadku dociążenia tyłu pojazdu wózkiem.

– Oprócz tego standardowo wyposażamy takie pojazdy w układ podnoszenia pierwszej osi, który w większości przypadków niweluje problem obciążenia dyszla czy siodła. Dodatkowo naczepa czy przyczepa może mieć pneumatyczny system wyrównywania ciśnień, szczególnie przydatny, jeśli dany pojazd ma wozić lekkie ładunki – tłumaczy pracownik konstrukcji Redos Trailers. Z kolei układ hamulcowy i systemy bezpieczeństwa czynnego są dostosowywane precyzyjnie do wymiarów i ładowności naczepy czy przyczepy, by zapewnić maksymalną stabilność i bezpieczeństwo prowadzenia.

– Bardzo ważne są dla nas opinie kierowców, którzy używają naszych pojazdów. Wiemy od nich, że są zadowoleni z tego, jak jeżdżą nasze produkty z wózkami widłowymi. Owszem, załadunki i rozładunki to dla nich dodatkowa praca, ale dzięki niej zyskują większą niezależność, a przede wszystkim – mniejsze ryzyko, że gdzieś utkną, bo ktoś, gdzieś nie ma wózka lub do pracy nie przyszli wszyscy magazynierzy –
dodaje. Biorąc pod uwagę aktualną sytuację na rynku pracy, o powodzeniu rekrutacji kierowców decyduje coraz więcej czynników. Ważne są nie tylko warunki finansowe, lecz także to jak komfortowy i bezpieczny jest sprzęt we flocie firmy. Jak potwierdzają opinie, także w tym aspekcie Redos Trailers oferuje wiodące rozwiązania.

Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu? Skontaktuj się z nami!

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą oraz nowościami? Zapisz się do Newslettera a nic ważnego Cię nie ominie!

Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Malcare WordPress Security