Solówka dla dystrybucji miejskiej – jak powinna wyglądać idealna zabudowa?

To nieprawda, że tylko transport dalekobieżny jest najbardziej wymagający pod względem funkcjonalności, niezawodności i ergonomii pojazdów, jakimi go wykonujemy. Okazuje się, że segment aut mniejszych i lżejszych, przeznaczonych do dystrybucji międzymiastowej oraz miejskiej, także musi sprostać wcale nie mniejszym wyzwaniom. Jak wybrać ciężarówkę, która sobie z nimi poradzi?

Ciasne uliczki, ciągłe manewrowanie, brak miejsca na rozładunek, korki, napięte grafiki dzienne dostaw – to tylko niektóre z czynników tworzących z aglomeracji miejskich ekstremalnie wymagające środowiska pracy. Nie musimy dodawać, że kluczowe dla terminowych i niczym niezakłóconych dostaw jest odpowiednie dobranie i doposażenie pojazdu, tak by bez trudu dojechać, wyładować towar i ruszyć do kolejnego miejsca dostawy. Oczywiście możemy je realizować w oparciu o pojazdy dostawcze typu furgon, ale w wielu przypadkach będzie to większa, bardziej pojemna zabudowa typu solo. Jazda z naczepą lub przyczepą absolutnie nie wchodzi tu w grę. Jako producent zabudów, także tych dla dystrybucji miejskiej w oparciu o podwozia ciężarowe, doskonale wiemy Co Wam potrzeba. Umiemy skroić idealny pojazd zarówno na bazie zabudowy plandekowej, zabudowy skrzyniowej jak i zabudowy furgonowej.

Funkcjonalna zabudowa ciężarowa to szybki załadunek i wyładunek

Sposobów optymalizacji pracy kierowcy w tym zakresie mamy wiele. To w szczególności łatwy dostęp do ładunku i ładowni. W tym wypadku nieodzowna jest hydrauliczna winda załadunkowa. Dzięki niej nie musisz szukać dogodnego miejsca do wyładunku. Zrobisz to prawie wszędzie, gdzie jest Tobie i Twojemu klientowi wygodnie. Dobierzemy ją z szerokiej palety typów i nośności, tak by zoptymalizować jej wielkość i masę. 

Ponadto, by jeszcze bardziej ułatwić kierowcy dostęp do ładunku, zabudowy plandekowe REDOS Trailers możecie doposażyć w rozsuwany, jak i podnoszony dach, system przesuwnych tylnych słupków poszerzających tylny portal, wypinane i przesuwane kłonice, czy funkcjonalne klamrowe zapięcia plandeki z napinaczami.

Bezpieczna dostawa w dystrybucji miejskiej i mniej sytuacji stresowych

Ile razy musiałeś w mieście szybko zmienić pas ruchu, czy nagle zahamować przed pojazdem poprzedzającym? Każda taka sytuacja to potencjalne zagrożenie dla Ciebie, Twojego pojazdu cieżarowego typu solówka, ale także dla ładunku, który przewozisz. Podczas dynamicznych manewrów nie trudno o przesunięcie przewożonego towaru czy wręcz o jego przewrócenie. Dlatego tak ważne są nie tylko elektroniczne systemy bezpieczeństwa znajdujące się na wyposażeniu samochodu, ale także liczne rozwiązania pozwalające na solidne zabezpieczenie towaru oraz wzmocnienie boków ładowni. W naszych zabudowach nadwozi znajdziesz kilka prostych i solidnych systemów zabezpieczenia ładunku w postaci: uchwytów mocujących, systemu REDlock 3.0, systemu palet stop, czy blokad w oparciu o belki rozporowe – zarówno te pionowe, jak i poziome. Nasze zabudowy plandekowe posiadają także liczne wzmocnienia, takie jak solidna ściana przednia ładowni, wykonana (do wysokości 1250 mm) z grubej wytrzymałej sklejki i odpowiednio profilowanych paneli aluminiowych, a po bokach montujemy grube listwy także wykonane ze sklejki. Całości dopełniają aluminiowe boczne listwy międzykłonicowe.

By samo zabezpieczenie ładunku, jak i jego odpięcie, było szybkie i komfortowe, w naszych zabudowach stosujemy ażurowy dach, zapewniający dostęp dużej ilości promieni słonecznych, gwarantujących doskonałą widoczność w jej wnętrzu. Jednak, jeśli realizujesz dostawy zimą i letnimi wieczorami, warto postawić na dodatkowe oświetlenie LED-owe, które także oferujemy.

Nie zapomnij tylko o kamerze cofania w swojej zabudowie nadwozia

Chodź z tyłu każdej zabudowy REDOS Trailers znajdują się stalowe odbojniki, chroniące pojazd przed uszkodzeniem, a także solidny zderzak przeciwnajazdowy, to bez wątpienia każda solówka dla dystrybucji miejskiej powinna być wyposażona w kamerę cofania. Wprawdzie doświadczony kierowca bez wątpienia poradzi sobie i bez niej, to z pewnością jej obecność na pokładzie zdecydowanie ułatwi mu pracę, chroniąc przed uszkodzeniami infrastrukturę drogową czy inne stojące w pobliżu pojazdy, nie wspominając już o bezpieczeństwie samych pieszych, którzy zawsze „znikąd” pojawiają się za manewrującym pojazdem.

Jak widzimy, nowoczesna zabudowa typu solo dla dystrybucji miejskiej, by spełniała swoją rolę i była maksymalnie wydajna, musi być bezpieczna, funkcjonalna i trwała.

Przykładowe realizacje ciężarówki solówki do dystrybucji miejskiej Redos Trailers:

Zabudowa kontenerowa / furgonowa na ciężarówce z widną klapową zamiast drzwi tylnych

Zabudowa plandekowa / firanowa na ciężarówce z widną klapową zamiast drzwi tylnych

Zabudowa kontenerowa / furgonowa na ciężarówce z widną slide chowaną pod zabudowę

Zabudowa plandekowa / firanowa na ciężarówce z widną slide chowaną pod zabudowę

Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu? Skontaktuj się z nami!

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą oraz nowościami? Zapisz się do Newslettera a nic ważnego Cię nie ominie!

logo.png
Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.