INFORMACJE DOTYCZĄCE NAPRAWY I KONSERWACJI (RMI)
Niniejsza strona internetowa zawiera informacje dotyczące naprawy i konserwacji (RMI) pojazdów produkowanych przez Redos Trailers Sp. z o.o. niezależnym podmiotom zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniające rozporządzenia (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylające dyrektywę 2007/46/WE, zawarte w art. 61, 62 i załączniku X do rozporządzenia.
| Wykaz typów homologacji wielostopniowej – pojazdy skompletowane | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| (Zgodnie z pkt 3 załącznika nr X do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858) | |||||
| Marka (nazwa handlowa producenta) | Typ | Kody silników producenta | Numer homologacji typu pierwszego stopnia | Nazwa przedsiębiorstwa i adres producenta pierwszego stopnia homologacji typu | Dostęp do informacji dotyczących naprawy i konserwacji pojazdów |
| Scania | N333 | DC11 100 DC11 101 DC11 102 DC07 111 DC07 112 DC07 113 DC09 139 DC09 140 DC09 141 OC09 104 OC09 105 OC13 101 OC13 103 OC13 104 DC13 157 DC13 162 DC13 163 DC13 176 DC13 164 DC13 175 DC13 155 / DC13 165 DC13 174 DC13 166 DC13 173 DC16 120 DC16 121 DC16 122 DC16 123 MG4115-1 003 MG3214-1 002 MG3214-1 001 MG3218-1 003 MG3218-1 002 MG3218-1 001 MG222-1 002 MG222-1 001 MG4130-3 002 MG4130-3 001 | e4*2018/858*00100 | SCANIA CV AB SE-151 87 Södertälje SWEDEN | http://rmi.scania.com |
| Scania | N323 | DC07 111 DC07 112 DC07 113 DC09 139 DC09 140 DC09 141 OC09 104 OC09 105 DC11 100 OC13 101 DC11 102 OC13 101 OC13 103 OC13 104 DC13 157 DC13 162 DC13 163 DC13 176 DC13 164 DC13 175 DC13 155 / DC13 165 DC13 174 DC13 166 DC13 173 DC16 120 DC16 121 DC16 122 DC16 123 MG4115-1 003 MG3214-1 002 MG3214-1 001 MG3218-1 003 MG3218-1 002 MG3218-1 001 MG3222-1 002 MG3222-1 001 MG4130-3 002 MG4130-3 001 | e4*2018/858*00098 | SCANIA CV AB SE-151 87 Södertälje SWEDEN | http://rmi.scania.com |
| MAN | L.2018.858.003 | D1556LF17 D1556LF18 D1556LF19 D1556LF20 D1556LF21 D1556LF22 D2676LFAF D2676LFAI D2676LFAJ D2676LFAK D2676LFAL D2676LFAM D2676LFAN D2676LFAO D2676LFAP D2676LFAQ D2676LFAS D3876LF16 D3876LF17 D3876LF18 D2676LFAX D2676LFAY D2676LFAZ D2676LFBA D2676LFBB D2676LFBC D2676LFBD D2676LFBE D2676LFBF D2676LFBG D2676LFBH D2676LFBI MG3218-1 001 MG3222-1 001 MG3214-1 005 | e1*2018/858*00075 | MAN Truck & Bus SE Dachauer Straße 667 80995 München, Germany | public.man.eu/portal/asp/en/support_5/anfragen_zu_spezifischer_rmi/RMI_request |
| MAN | L.2018.858.001 | D1556LF17 D1556LF18 D1556LF19 D1556LF20 D1556LF21 D1556LF22 D2676LFAF D2676LFAI D2676LFAJ D2676LFAK D2676LFAL D2676LFAM D2676LFAN D2676LFAO D2676LFAP D2676LFAQ D2676LFAS D3876LF16 D3876LF17 D3876LF18 D2676LFAX D2676LFAY D2676LFAZ D2676LFBA D2676LFBB D2676LFBC D2676LFBD D2676LFBE D2676LFBF D2676LFBG D2676LFBH D2676LFBI MG3218-1 001 MG3222-1 001 MG3214-1 005 D3066LF10 D3066LF11 D3066LF12 D3066LF13 D3066LF14 D3066LF15 D3066LF16 D3066LF17 D3066LF18 D3066LF19 D3066LF20 D3066LF21 D3066LF23 D3066LF24 | e1*2018/858*00073 | MAN Truck & Bus SE Dachauer Straße 667 80995 München, Germany | public.man.eu/portal/asp/en/support_5/anfragen_zu_spezifischer_rmi/RMI_request |
| MERCEDES-BENZ | 963-0-C | OM 936 – 200kW OM 936 – 220kW OM 936 – 235kW OM 936 – 260kW OM 470 – 240kW OM 470 – 265kW OM 470 – 290kW OM 470 – 315kW OM 470 – 335kW OM 471 – 310kW OM 471 – 310kW TT OM 471 – 330kW OM 471 – 330kW TT OM 471 – 350kW OM 471 – 350kW TT OM 471 – 375kW OM 471 – 390kW OM 473 – 380kW OM 473 – 425kW OM 473 – 460kW Re 440 – 400 kW Re 440EVO – 600kW | e1*2018/858*00045 | Daimler Truck AG DE-Stuttgart / 70771 Leinfelden-Echterdingen | mercedes-benz-trucks.com |
| MERCEDES-BENZ | 963-0-A | OM 936 – 175kW OM 936 – 200kW OM 936 – 220kW OM 936 – 235kW OM 936 – 260kW OM 470 – 240kW OM 470 – 265kW OM 470 – 290kW OM 470 – 315kW OM 470 – 335kW OM 471 – 310kW OM 471 – 310kW TT OM 471 – 330kW OM 471 – 330kW TT OM 471 – 350kW OM 471 – 350kW TT OM 471 – 375kW OM 471 – 390kW OM 473 – 380kW OM 473 – 425kW OM 473 – 460kW Re 440 – 400 kW Re 440EVO – 600kW | e1*2018/858*00039 | Daimler Truck AG DE-Stuttgart / 70771 Leinfelden-Echterdingen | mercedes-benz-trucks.com |
| IVECO | IS70CI2BA | F1CFL411B*S F1CFL411C*S F1CFL411A*S F1CFA401A*2 PWT 140kW 400Nm | e3*2007/46*0115 | IVECO S.p.A. Via Puglia n. 35 10156 Torino, Italy | https://www.iveco-dealership.co.uk/services/iveco-on-maintenance-and-repair |
OGÓLNE INSTRUKCJE OBSŁUGI:
Linki:
KONSERWACJA:
Linki:
MATERIAŁY SZKOLENIOWE :
Linki:
DANE KONTAKTOWE SERWISU:
Redos Trailers Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 31
64-300 Nowy Tomyśl
Biuro Obsługi Klienta: +48 61 44 52 455
E-mail: bok@redos.pl
Serwis Redos: +48 61 44 52 400
Dane zamieszczone na niniejszej stronie internetowej służą wyłącznie celom poglądowym, mogą być zmieniane i aktualizowane przez Redos Trailers Sp. z o.o. ze względu na zmianę przepisów lub ze względów technicznych i handlowych.
Wszelkie czynności związane z naprawą lub konserwacją pojazdów produkowanych przez Redos Trailers Sp. z o.o. mogą być wykonywane wyłącznie przez upoważniony i przeszkolony personel. Osoby wyznaczone do tego typu działalności muszą posiadać wystarczającą wiedzę techniczną oraz wszelkie niezbędne wyposażenie warsztatu.
Dostęp do podstawowych informacji mają wszystkie zainteresowane osoby indywidualne i niezależne podmioty.
Szczegółowe informacje techniczne o pojazdach, w przypadkach opisanych w załączniku nr XIV, art. 61 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r., udzielane są wyłącznie na wniosek po przesłaniu oficjalnego zapytania na adres e-mail bok@redos.pl.
Redos Trailers Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za prace wykonane w oparciu o informacje techniczne zawarte na stronie internetowej INFORMACJE O NAPRAWACH I KONSERWACJI (RMI).
Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.
Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.


Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.
Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.
Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.


Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.
