Firma VIA Transport GmbH to profesjonalna firma transportowa, założona w 2016 roku, z siedzibą w malowniczej miejscowości St. Johann in Tirol. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży spedycyjnej oraz zaangażowanym i niezawodnym pracownikom, firma VIA Transport GmbH oferuje usługi transportowe na najwyższym poziomie. Swoją siłą firma zawdzięcza rozległą sieć partnerów w Europie oraz własny tabor pojazdów, które są obsługiwane przez doświadczonych kierowców. Dążą zawsze do poszerzania swojej sieci i floty, a ich zaangażowani pracownicy regularnie uczestniczą w szkoleniach, aby sprostać wyzwaniom dynamicznego rynku transportowego.
VIA Transport GmbH cieszy się pełnym zaufaniem swoich klientów, ponieważ gwarantuje absolutną dyskrecję, ochronę danych klientów oraz szybką i sprawna komunikację, co przekłada się na realizację zleceń w terminie. Dzięki indywidualnym rozwiązaniom transportowo-logistycznym, transport wszelkiego rodzaju towarów staje się prosty, bezpieczny i efektywny. Firma jest nie tylko obecna w Austrii, ale także działa jako niezawodny partner na terenie całej Europy. Obsługują różnorodne klientów, w tym korporacje, hurtownie, zakłady produkcyjne i wiele innych firm.
W ramach współpracy z firmą VIA Transport GmbH dostarczyliśmy specjalnie dostosowany pojazd marki Volvo o ładowności 18 ton. Zabudowaliśmy go solidnymi podłużnicami stalowymi z obrzeżem stalowym, które zostały ocynkowane ogniowo, co zapewnia nie tylko wytrzymałość, ale także długą żywotność konstrukcji. Wewnątrz pojazdu znajduje się sklejka impregnowana o grubości 27 mm z powierzchnią antypoślizgową na podłodze, zapewniająca bezpieczne trzymanie ładunku.
Dodatkowo, na życzenie klienta, wyposażyliśmy pojazd w innowacyjny system mocowania ładunku RedLock 3.0, który zapewnia stabilność i bezpieczeństwo podczas transportu. Funkcja RedStop, to listwa zamocowana wzdłuż obrzeża bocznego zabudowy, która skutecznie blokuje palety przed wysunięciem, co zapobiega ewentualnym uszkodzeniom towaru.
W ramach tej samej współpracy, dostarczyliśmy również przyczepę o udźwigu 10 990 kg, która została zaprojektowana z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i wydajności transportu. Skrzynia ładunkowa przyczepy została wykonana w takiej samej specyfikacji jak zabudowa samochodu Volvo, zapewniając spójność i bezpieczeństwo podczas całego procesu transportu. Skrzynia ładunkowa przyczepy została wykonana w takiej samej specyfikacji jak zabudowa samochodu Volvo, zapewniając spójność i bezpieczeństwo podczas całego procesu transportu.
Konstrukcja przyczepy została wykonana ze stali wysokogatunkowej, ocynkowanej ogniowo, co gwarantuje wytrzymałość i trwałość. Wyposażono ją w dyszel rurowy dolny o średnicy fi40, z nogą podporową Jost wysuwaną na korbkę. Osie SAF o udźwigu 1 x 11 000 kg zapewniają stabilność i wydajność na drodze.
Dzięki zaawansowanemu układowi hamulcowemu z automatyczną regulacją siły hamowania oraz systemowi ABS/EBS, przyczepa jest w pełni przystosowana do bezpiecznego transportu różnorodnych towarów. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej i odblaskowe, a także system linki celnej i pasy do spinania stelaża o udźwigu 2 tony, zapewniają dodatkową warstwę bezpieczeństwa i spełniają europejskie normy i przepisy drogowe. Dodatkowo, przyczepa jest wyposażona w tylne nogi podporowe, hamulce tarczowe z automatyczną regulacją siły hamowania oraz dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z ABS/EBS. Instalacja elektryczna 24V jest zgodna z wymogami przepisów KD i ECE. Przyczepa posiada certyfikat PN EN 12642 „Bezpieczny ładunek” (Code XL), co potwierdza jej odpowiednią konstrukcję i bezpieczeństwo podczas przewozu ładunku.
Plandeka przyczepy charakteryzuje się gramaturą i spełnia wymogi Code XL. Jest wyposażona w oświetlenie obrysowe diodowe zgodne z KD UE oraz trzymacze drzwi aluminiowe. Odbojniki stalowe cynkowane, uchylne osłony przeciwnajazdowe (aluminiowe, anodowane) i system linki celnej zapewniają odpowiednie zabezpieczenie ładunku.
Ściana przednia wyposażona w słupy aluminiowe anodowane z kieszeniami na listwy boczne oraz panele aluminiowe anodowane do pełnej wysokości. Dodatkowo, znajduje się sklejka ochronna do wysokości 1 250 mm od dołu, zapewniająca dodatkową ochronę ładunku. Ściany boczne z suwanymi kłonicami HESTAL na wózkach, wyposażone w zintegrowane kieszenie na listwy. Dodatkowe trzymacze do kłonic – 4 sztuki na stronę, 2 sztuki dodatkowo po środku. Listwy boczne aluminiowe 2 rzędy od dołu, powyżej listwy boczne aluminiowe 3 rzędy. Plandeka ścian bocznych typu firana na wózkach VERSUS z łożyskami stalowymi.
Zastosowano w przyczepie jak i zabudowie dach to suwany VERSUS ALTO 150, skierowany w kierunku kabiny pojazdu, z tylnym portalem uchylnym. W standardzie dach występuje w kolorze białym, a funkcja 2-stronnego podnoszenia dachu o około 250 mm ułatwia załadunek. Istnieje także możliwość blokowania dachu na czas jazdy, z podniesieniem go o 50 mm.
Zarówno pojazd Volvo, jak i przyczepa zostały wyposażone w dodatkowe elementy, takie jak oznakowanie konturowe, tablice odblaskowe tylne, odbojniki stalowe, uchylne osłony przeciwnajazdowe, a także system linki celnej, który zapewnia dodatkowe zabezpieczenie towaru. Przyczepa posiada także składaną nogę podporową na dyszlu, wysuwane ręcznie nogi podporowe w tylnej części, oraz kliny pod koła z uchwytami. Dzięki tym rozwiązaniom, transportowanie towarów jest bezpieczne i efektywne, spełniając najwyższe standardy jakości.
Dzięki zaufaniu firmy VIA Transport GmbH, nasza współpraca była udanym i satysfakcjonującym doświadczeniem dla obu stron. Zaawansowane rozwiązania techniczne, solidna konstrukcja oraz najwyższa jakość wykonania to cechy, które wyróżniają nasze produkty i pomagają zaspokoić indywidualne potrzeby transportowe naszych klientów.