Redos Trailers x Volvo Trucks dla VIA Transport GmbH – zabudowa dwuosiowego podwozia oraz lekka przyczepa

Firma VIA Transport GmbH to profesjonalna firma transportowa, założona w 2016 roku, z siedzibą w malowniczej miejscowości St. Johann in Tirol. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży spedycyjnej oraz zaangażowanym i niezawodnym pracownikom, firma VIA Transport GmbH oferuje usługi transportowe na najwyższym poziomie. Swoją siłą firma zawdzięcza rozległą sieć partnerów w Europie oraz własny tabor pojazdów, które są obsługiwane przez doświadczonych kierowców. Dążą zawsze do poszerzania swojej sieci i floty, a ich zaangażowani pracownicy regularnie uczestniczą w szkoleniach, aby sprostać wyzwaniom dynamicznego rynku transportowego.

VIA Transport GmbH cieszy się pełnym zaufaniem swoich klientów, ponieważ gwarantuje absolutną dyskrecję, ochronę danych klientów oraz szybką i sprawna komunikację, co przekłada się na realizację zleceń w terminie. Dzięki indywidualnym rozwiązaniom transportowo-logistycznym, transport wszelkiego rodzaju towarów staje się prosty, bezpieczny i efektywny. Firma jest nie tylko obecna w Austrii, ale także działa jako niezawodny partner na terenie całej Europy. Obsługują różnorodne klientów, w tym korporacje, hurtownie, zakłady produkcyjne i wiele innych firm.

W ramach współpracy z firmą VIA Transport GmbH dostarczyliśmy specjalnie dostosowany pojazd marki Volvo o ładowności 18 ton. Zabudowaliśmy go solidnymi podłużnicami stalowymi z obrzeżem stalowym, które zostały ocynkowane ogniowo, co zapewnia nie tylko wytrzymałość, ale także długą żywotność konstrukcji. Wewnątrz pojazdu znajduje się sklejka impregnowana o grubości 27 mm z powierzchnią antypoślizgową na podłodze, zapewniająca bezpieczne trzymanie ładunku.

Dodatkowo, na życzenie klienta, wyposażyliśmy pojazd w innowacyjny system mocowania ładunku RedLock 3.0, który zapewnia stabilność i bezpieczeństwo podczas transportu. Funkcja RedStop, to listwa zamocowana wzdłuż obrzeża bocznego zabudowy, która skutecznie blokuje palety przed wysunięciem, co zapobiega ewentualnym uszkodzeniom towaru.

W ramach tej samej współpracy, dostarczyliśmy również przyczepę o udźwigu 10 990 kg, która została zaprojektowana z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i wydajności transportu. Skrzynia ładunkowa przyczepy została wykonana w takiej samej specyfikacji jak zabudowa samochodu Volvo, zapewniając spójność i bezpieczeństwo podczas całego procesu transportu. Skrzynia ładunkowa przyczepy została wykonana w takiej samej specyfikacji jak zabudowa samochodu Volvo, zapewniając spójność i bezpieczeństwo podczas całego procesu transportu.

Konstrukcja przyczepy została wykonana ze stali wysokogatunkowej, ocynkowanej ogniowo, co gwarantuje wytrzymałość i trwałość. Wyposażono ją w dyszel rurowy dolny o średnicy fi40, z nogą podporową Jost wysuwaną na korbkę. Osie SAF o udźwigu 1 x 11 000 kg zapewniają stabilność i wydajność na drodze.

Dzięki zaawansowanemu układowi hamulcowemu z automatyczną regulacją siły hamowania oraz systemowi ABS/EBS, przyczepa jest w pełni przystosowana do bezpiecznego transportu różnorodnych towarów. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej i odblaskowe, a także system linki celnej i pasy do spinania stelaża o udźwigu 2 tony, zapewniają dodatkową warstwę bezpieczeństwa i spełniają europejskie normy i przepisy drogowe. Dodatkowo, przyczepa jest wyposażona w tylne nogi podporowe, hamulce tarczowe z automatyczną regulacją siły hamowania oraz dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z ABS/EBS. Instalacja elektryczna 24V jest zgodna z wymogami przepisów KD i ECE. Przyczepa posiada certyfikat PN EN 12642 „Bezpieczny ładunek” (Code XL), co potwierdza jej odpowiednią konstrukcję i bezpieczeństwo podczas przewozu ładunku. 

Plandeka przyczepy charakteryzuje się gramaturą i spełnia wymogi Code XL. Jest wyposażona w oświetlenie obrysowe diodowe zgodne z KD UE oraz trzymacze drzwi aluminiowe. Odbojniki stalowe cynkowane, uchylne osłony przeciwnajazdowe (aluminiowe, anodowane) i system linki celnej zapewniają odpowiednie zabezpieczenie ładunku.

Ściana przednia wyposażona w słupy aluminiowe anodowane z kieszeniami na listwy boczne oraz panele aluminiowe anodowane do pełnej wysokości. Dodatkowo, znajduje się sklejka ochronna do wysokości 1 250 mm od dołu, zapewniająca dodatkową ochronę ładunku. Ściany boczne z suwanymi kłonicami HESTAL na wózkach, wyposażone w zintegrowane kieszenie na listwy. Dodatkowe trzymacze do kłonic – 4 sztuki na stronę, 2 sztuki dodatkowo po środku. Listwy boczne aluminiowe 2 rzędy od dołu, powyżej listwy boczne aluminiowe 3 rzędy. Plandeka ścian bocznych typu firana na wózkach VERSUS z łożyskami stalowymi.

Zastosowano w przyczepie jak i zabudowie dach to suwany VERSUS ALTO 150, skierowany w kierunku kabiny pojazdu, z tylnym portalem uchylnym. W standardzie dach występuje w kolorze białym, a funkcja 2-stronnego podnoszenia dachu o około 250 mm ułatwia załadunek. Istnieje także możliwość blokowania dachu na czas jazdy, z podniesieniem go o 50 mm.

Zarówno pojazd Volvo, jak i przyczepa zostały wyposażone w dodatkowe elementy, takie jak oznakowanie konturowe, tablice odblaskowe tylne, odbojniki stalowe, uchylne osłony przeciwnajazdowe, a także system linki celnej, który zapewnia dodatkowe zabezpieczenie towaru. Przyczepa posiada także składaną nogę podporową na dyszlu, wysuwane ręcznie nogi podporowe w tylnej części, oraz kliny pod koła z uchwytami. Dzięki tym rozwiązaniom, transportowanie towarów jest bezpieczne i efektywne, spełniając najwyższe standardy jakości.

Dzięki zaufaniu firmy VIA Transport GmbH, nasza współpraca była udanym i satysfakcjonującym doświadczeniem dla obu stron. Zaawansowane rozwiązania techniczne, solidna konstrukcja oraz najwyższa jakość wykonania to cechy, które wyróżniają nasze produkty i pomagają zaspokoić indywidualne potrzeby transportowe naszych klientów.

Przypadła Ci do gustu nasza realizacja? Daj nam znać co o niej sądzisz!

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą oraz nowościami? Zapisz się do Newslettera a nic ważnego Cię nie ominie!

Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.