QBIAK to firma transportowo-spedycyjna z siedzibą w Śmiglu, a jej właściciel, Konrad Kubiak, jest uznawany za wyjątkowo solidnego pracodawcę. Jego firma zdobyła sławę jako miejsce pracy o solidnych fundamentach, gdzie dbałość o kierowców jest priorytetem. W środowisku branżowym znany jest z tego, że nie musi aktywnie poszukiwać kierowców do zatrudnienia, ponieważ pracownicy sami chcą związać się z tym pracodawcą. To wynika z troski i uwagi, jaką Konrad Kubiak wkłada w zapewnienie odpowiednich warunków pracy i elastyczności w organizowaniu pracy swojego zespołu.
Konrad Kubiak jest właścicielem firmy, który doskonale rozumie, że jego zespół to klucz do sukcesu. Dlatego jest otwarty na sugestie oraz możliwości swoich kierowców, dbając o to, aby każdy z nich czuł się doceniony i zaangażowany w rozwijanie firmy QBIAK. Jego elastyczne podejście do organizacji pracy pozwala pracownikom na dostosowanie harmonogramu do swoich indywidualnych potrzeb, co przyczynia się do zwiększenia satysfakcji z wykonywanej pracy.
Choć QBIAK jest w pewnym sensie standardową firmą transportowo-spedycyjną, to specjalizuje się także w wożeniu mebli. Szczególnie jest to zauważalne w ich znakach firmowych na plandekach, gdzie widnieje nazwa „QBIAK TRANSPORT FURNITURE LOGISTIC”. Ta specjalizacja wynika z zaufania, jakie klientom przysparza do firmy, a także z uznania, jakie zdobyła wśród meblarskiego zagłębia w Kępnie.
Dzięki zaangażowaniu i rzetelności Konrada Kubiaka, QBIAK stał się rozpoznawalnym i szanowanym graczem na rynku transportowym, zwłaszcza w branży meblowej. Jego solidne podejście do zarządzania i dbałość o pracowników stanowią mocne fundamenty dla rozwoju i sukcesu jego firmy.
Mercedes Actros F jest niezwykle funkcjonalnym i niezawodnym pojazdem transportowym wykorzystywanym przez firmę QBIAK. Jego specyfikacja została starannie dostosowana do potrzeb przewozu mebli oraz innych ładunków, a QBIAK wybrał model z układem napędu 4×2 oraz dopuszczalną masą całkowitą (DMC) wynoszącą 18 ton. Ten niezawodny pojazd wyposażony jest w ogumienie o wymiarach 315/60R22,5, zapewniające doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach.
Zabudowa nadwozia została wykonana przez renomowanego producenta Redos Trailers, w typie CURT-trail PREMIUM. Boki nadwozia wykonane są w formie kurtyny, a istotną zaletą jest konsola obniżająca ze sprzęgiem, co umożliwia stabilne połączenie pojazdu z przyczepą. Podłużnice nadwozia wykonane są z wytrzymałej stali ocynkowanej ogniowo, zapewniając nie tylko wytrzymałość, ale także ochronę przed korozją.
System mocowania ładunku RedLock 2.0 to kolejny ważny element tej zabudowy. Pozwala na bezpieczne mocowanie ładunku na otworach w obrzeżu zabudowy, co minimalizuje ryzyko przemieszczenia się ładunku podczas transportu. Dodatkowo, funkcja RedStop, czyli listwa zamocowana wzdłuż obrzeża bocznego zabudowy, skutecznie blokuje palety przed wysunięciem się.
Podłoga nadwozia została wykonana z wytrzymałej sklejki impregnowanej, która jest wodoodporna i posiada powierzchnię antypoślizgową. W obrzeżu zabudowy znajduje się 9 uchwytów do mocowania ładunku, co umożliwia stabilne zamocowanie ładunków o różnych rozmiarach i kształtach.
Ściana przednia pojazdu składa się w całości z paneli aluminiowych anodowanych, co zapewnia wytrzymałość i odporność na warunki atmosferyczne. Dodatkową ochronę zapewnia sklejka ochronna do wysokości 1 250 mm. Słupy narożnikowe wykonane są z aluminium anodowanego, a ich konstrukcja zawiera kieszenie na listwy boczne, co ułatwia i zabezpiecza transportowane meble.
Ściany boczne wyposażone są w suwane kłonice HESTAL na wózkach, które posiadają zintegrowane kieszenie na listwy. Nad kłonicami znajdują się aluminiowe listwy trapezowe oraz prostokątne, które umożliwiają dodatkowe mocowanie ładunku i zapewniają bezpieczeństwo podczas transportu. Plandeka ścian bocznych typu firana na wózkach Versus oraz system zapadkowy bocznego napinania plandeki z klamrami stalowymi gwarantują łatwy dostęp do ładunku oraz jego odpowiednie zabezpieczenie.
Ściana tylna jest wyposażona w aluminiowe słupy z kieszeniami na listwy, a drzwi tylne są 4-skrzydłowe z paneli aluminiowych. Ich kąt otwarcia wynosi 270 stopni, co ułatwia załadunek i rozładunek mebli oraz innych ładunków.
Dach nadwozia jest suwany w kierunku kabiny pojazdu oraz wyposażony w funkcję 2-stronnego podnoszenia na czas załadunku. System blokowania wysokości dachu o +50 mm podczas jazdy zapewnia bezpieczeństwo podczas transportu.
Przyczepa CURT-trail PREMIUM to solidna konstrukcja o doskonałych parametrach. Jej podwozie wykonane jest ze spawanej konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo, co gwarantuje nie tylko wytrzymałość, ale także odporność na korozję. Podwozie przyczepy wyposażone jest w dyszel rurowy z okiem fi50 oraz nogę podporową wysuwaną ręcznie, co ułatwia manewry i parkowanie.
Przyczepa wyposażona jest w osie SAF o udźwigu 9 000 kg, a zawieszenie pneumatyczne KNORR-BREMSE zapewnia doskonały komfort jazdy. Dodatkowo, ogumienie marki Michelin o wymiarach 445/45R19,5 EU oraz hamulce tarczowe z automatyczną regulacją siły hamowania zapewniają stabilność i bezpieczeństwo na drodze.
System mocowania ładunku na przyczepie to system przejazdowy RedLock 2.0, który umożliwia bezpieczne mocowanie ładunku na otworach w obrzeżu zabudowy przyczepy. To znacznie zwiększa bezpieczeństwo transportowanych mebli i innych ładunków.
Podłoga przyczepy wykonana jest z trwałej sklejki impregnowanej, która jest odporna na działanie wody i posiada powierzchnię antypoślizgową. W obrzeżu zabudowy przyczepy znajduje się 9 uchwytów do mocowania ładunku, co pozwala na stabilne zamocowanie różnorodnych ładunków.
Ściana przednia przyczepy wykonana jest z paneli aluminiowych anodowanych, co zapewnia trwałość i odporność na warunki atmosferyczne. Słupy narożnikowe przyczepy także wykonane są z aluminium anodowanego i posiadają kieszenie na listwy, co ułatwia transport mebli oraz innych ładunków.
Ściany boczne przyczepy wyposażone są w suwane kłonice HESTAL na wózkach ze zintegrowanymi kieszeniami na listwy, co umożliwia dodatkowe mocowanie ładunku. Listwy boczne wykonane z aluminium i drewna zapewniają odpowiednie zabezpieczenie ładunków podczas transportu.
Tylna ściana przyczepy składa się z aluminiowych drzwi 2-skrzydłowych, które są wyposażone w zamknięcia rurowe, a taśmy odblaskowe w kolorze czerwonym poprawiają widoczność pojazdu na drodze.
Wszystkie te starannie zaprojektowane rozwiązania w zabudowie pojazdu Mercedes Actros F oraz przyczepy pozwalają QBIAK na skuteczne i bezpieczne przewożenie mebli oraz innych ładunków, zyskując przy tym zaufanie swoich klientów i zachowując swoją renomę jako rzetelny i solidny partner w branży transportowej.

































