Czas to pieniądz. Zasada, która w biznesie transportowym posiada szczególne znaczenie. Punktualne dostawy determinują praktycznie wszystko inne. Dlatego przy doborze odpowiedniego pojazdu, warto zwrócić uwagę nie tylko na jego cenę czy parametry techniczne, ale także na dodatkowe cechy, które wpłyną na sprawną i tanią jego obsługę. Jakie to elementy?
Szybki załadunek i rozładunek – szybsza dostawa
Ten element jest niebagatelny. Wszystkie przyczepy marki Redos możesz dowolnie doposażyć według osobistych preferencji – w taki sposób, abyś mógł bezproblemowo umieszczać i wyjmować towar z ładowni. Pomocne w tym będą np.:
Przesuwane i wypinane kłonice
Rzecz nie do przecenienia. Dzięki temu rozwiązaniu sami w szybki sposób zaaranżujecie rozkład elementów nośnych plandeki. Tym samym dostosujecie ich rozmieszczenie do specyfiki danego transportu. Jak nietrudno się domyślić, ten prosty zabieg znacznie poprawia elastyczność zestawu i poszerza możliwości realizacji większej palety usług.
Suwany dach
Nasze pojazdy możemy wyposażyć dla Waszej wygody w rozsuwany dach. To rozwiązanie świetnie sprawdzi się w sytuacjach, gdzie do załadunku jak i rozładunku potrzebna jest suwnica. Dzięki specjalnemu łożyskowaniu, operacja otwarcia i zamknięcia dachu jest szybka i bezproblemowa.
Rozsuwany tylny portal
Ten system umożliwia rozsunięcie słupów tylnych przyczepy, co w rezultacie powoduje poszerzenie dostępu do ładowni nawet o 400 mm. Jak nietrudno zauważyć, załadowanie czy wyjęcie z pojazdu gabarytu o szerokości do 2,5 metra nie będzie już problemem.
Obustronnie podnoszony dach
Ile razy baliście się, że z uwagi na gabaryty towaru przy jego załadunku uszkodzicie poszycie dachu w przyczepie? Teraz ten kłopot macie z głowy. W naszych pojazdach oferujemy jedno lub dwustronnie podnoszony dach. Dzięki tej funkcjonalności zyskujecie 350 mm dodatkowej przestrzeni do operowania np. wózkiem widłowym.
Regulowany poziom wysokości dachu
Dzięki funkcji podnoszenia dachu ładowni o 50 lub 100 mm dostosujecie jej objętość do gabarytów przewożonego w niej towaru. Wystarczy pomyśleć, jak praktycznym jest prawie natychmiastowe dostosowanie kubatury ładowni do realizacji danego zadania transportowego i jak uniwersalną przyczepą wtedy dysponujecie.
Uchylne burty boczne i uchylna burta tylna
To standard, bez którego nie sposób wyobrazić sobie przyjaznej dla kierowcy przestrzeni ładunkowej. Znajdziecie go w prawie wszystkich naszych produktach. Dzięki niemu dostęp do przestrzeni ładunkowej ze wszystkich stron – także od góry – jest prosty, co umożliwia załadunek również przy użyciu suwnicy.
Trap przejazdowy
To także duża wygoda. Pozwala na załadunek ciężarówki bez konieczności rozłączania od niej przyczepy. Dzięki niemu wózek widłowy spokojnie przejedzie nad sprzęgiem zestawu.
Przyznacie, że jest tego trochę, a każda z wymienionych funkcjonalności to wymierna korzyść, której nie należy przeceniać.
Trwałość = mniej awarii = więcej zleceń
Tu także przyczepy marki Redos mają się czym pochwalić. Jeśli o trwałość chodzi, to wszystkie elementy takie jak rama, podramówki, podłużnice, ale także wieszaki na palety, uchwyty na skrzynki narzędziowe, są poddawane procesowi cynkowania ogniowego, co znacznie przedłuża ich trwałość i odporność na korozję. Z badań jednoznacznie wynika, że żywotność tak zabezpieczonych elementów sięga nawet 30 lat. Dodatkowo cały osprzęt (osie, podpory, systemy hydrauliki, systemy hamulcowe, ogumienie, czy oświetlenie) pochodzi od najlepszych światowych producentów takich jak Knorr-Bremse, Haldex, Jost, BPW, SAF, Dhollandia, Hella, Michelin, czy Pirelli.
Bezpieczeństwo = zawsze dojedziesz na czas
Sprawdzone i markowe podzespoły wpływają także na bezpieczeństwo pojazdu jak i samego kierowcy. Łączy się to nierozerwalnie z szybkością realizacji każdej z dostaw. Dlatego w przyczepach Redos znajdziecie systemy ABS, ESP, TRS, RSS, automatyczną regulację hamulca, czy pneumatyczne układy zawieszenia takich producentów jak Haldex, Knorr-Bremse czy Wabco. Dodatkowo dbamy o solidne zabezpieczenie ładowni, stosując na burtach wytrzymałe listwy trapezowe, listwy boczne oraz systemy poziomego i pionowego zabezpieczenia ładunków. Dodatkowo wzmocniona jest także ściana przednia, która wykonana jest ze specjalnie profilowanych paneli aluminiowych oraz z mocnej sklejki.
Mniejsze opory toczenia = mniejsze zużycie paliwa
TCO – termin znany każdemu, kto zajmuje się profesjonalnym transportem. To nic innego, jak koszt posiadania pojazdu użytkowego. Składają się na niego takie elementy jak: rata leasingowa, ubezpieczenia, pensje kierowców, ale także i to w bardzo znacznym procencie, także koszty paliwa. Wychodząc naprzeciw wszystkim, którzy skrupulatnie liczą spalanie swoich samochodów, wyposażamy przyczepy Redos w ekonomiczne osie BPW i SAF oraz w stawiające najmniejsze opory toczenia ogumienie Pirelli czy Michelin.
Więcej towaru = mniej przejazdów
Nietrudno zauważyć, że bardziej pakowna ładownia to możliwość załadunku większej ilości towaru. Jest jednak jeden warunek. Nie możecie przekroczyć DMC zestawu. Mając to na uwadze, zespół inżynierów Redos opracował ażurową, jednak bardzo wytrzymałą ramę przyczepy, co w połączeniu z otworami technologicznymi, odciążającymi, ale i wzmacniającymi całą konstrukcję, powoduje znaczącą redukcję masy pojazdu bez wpływu na jego wytrzymałość.
Pora to wszystko policzyć
Teraz podliczcie wszystkie zalety przyczep Redos, dzięki którym oszczędzicie czas na załadunku i rozładunku, na paliwie, na zbędnych przestojach w serwisie, a także na mniejszej liczbie przejazdów z większą ilością ładunku. Rachunek chyba jest prosty.
Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Scania P230 B6x2 4NB z silnikiem elektrycznym – zabudowa do transportu miejskiego z windą klapową

Rozwiązania podnoszące funkcjonalność i komfort pracy kierowcy ciężarówki

Kierowco – Ty rób swoje, a my zajmiemy się resztą!

Jak zabezpieczyć ładunek i kierowcę w transporcie pojazdem ciężarowym?

Przyczepa trzyosiowa do transportu ciężkich kontenerów morskich + system BDF

Przyczepa na obrotnicy do transportu agregatów prądotwórczych + system BDF

Nadwozia do zadań specjalnych – niestandardowe przyczepy i zabudowy pojazdów ciężarowych

Lekkie podejście do ciężkich zadań

Solówka dla dystrybucji miejskiej – jak powinna wyglądać idealna zabudowa?

Jak wybrać oszczędną przyczepę ciężarową? Obniżaj spalanie paliwa i emisję CO2

Biznes dobrze policzony. Dowiedz się jak obniżyć spalanie ciężarówki i zaoszczędzić
