Co wpływa na komfort obsługi przyczepy?

Każda praca, także zawodowego kierowcy, powinna być nie tylko dobrze płatna, ale i przyjemna. To cel, do którego dąży wiele firm transportowych mających na uwadze fakt, że pracownik zadowolony to pracownik wydajny. Dlatego od wielu już lat można zaobserwować trend wybierania pojazdów maksymalnie doposażonych i takich, których użytkowanie jest komfortowe i nastawione na wygodę ich operatora. Także produkty marki Redos oferują szeroki wybór elementów charakterystycznych dla tych z górnej półki, z którymi praca jest lekka, łatwa i przyjemna.

Bezpieczny ładunek = zrelaksowany kierowca

W kwestii zabezpieczenia ładunku produkty marki Redos zadowolą nawet najwybredniejszych. W ofercie znajdziemy:

  • System wielopunktowego mocowania ładunku REDlock 3.0. To autorskie rozwiązanie pozwalające na stabilne przytwierdzenie przewożonego towaru do podłogi ładowni. Jest to możliwe dzięki otworom na pasy mocujące, które umieszczono co 100 mm w ramie zabudowy. Rozwiązanie to może być rozbudowane o system palet-stop z regulacją jego wysokości od 0 do 20 mm ponad poziom podłogi.
  • Wzmocnienie przedniej ściany zabudowy. Chroni ono kabinę kierowcy lub ładownię pojazdu poprzedzającego przyczepę ciężarową przed niekontrolowanym przesunięciem się ładunku podczas gwałtownego hamowania lub kolizji. Wykonane jest ze specjalnie profilowanych paneli aluminiowych, a do wysokości 1250 mm całość ściany chroni także wytrzymała sklejka.
  • Uchwyty mocowania ładunku. Dodatkowo w podłodze znajdziemy rozmieszczone co 800 mm specjalne uchwyty pozwalające na łatwe zabezpieczenie ładunku przy użyciu pasów mocujących.
  • Systemy poziomego jak i pionowego zabezpieczenia ładunku. Całości konstrukcji dopełniają specjalne, aluminiowe profile boczne pozwalające na montaż szyn blokujących, które możemy rozmieścić na różnych wysokościach wzdłuż prawie całej ładowni.

Przeładunek szybki i bezstresowy

By ładunek mógł być bezpiecznie dostarczony do odbiorcy, najpierw musicie go komfortowo załadować. W pojazdach Redos także i tu czeka na Was sporo udogodnień. Oto te wybrane:

  • Podnoszony i suwany dach do załadunku. Bardzo przydatna funkcjonalność w przeładunku towarów gabarytowych, załadunku i rozładunku z góry lub przy użyciu wózka widłowego. Mechanizm składający lub podnoszący dach ładowni działa płynnie, dzięki odpowiedniemu łożyskowaniu.
  • Dodatkowe oświetlenie ładowni. Z pewnością przyda się ono w sytuacjach wieczornego lub nocnego przeładunku. Dzięki niemu bardziej precyzyjnie rozmieścimy, jak i łatwiej „wypakujemy” przewożony towar.
  • Drabinka. Niby rzecz mało istotna, ale ten, kto zmuszony był po kilka lub kilkanaście razy podczas dnia schodzić i wychodzić z ładowni, wie o co chodzi.
  • Rozsuwany tylny portal. Rzecz nie do przecenienia, jeśli mamy do czynienia z szerokimi gabarytami. W sposób szybki i łatwy możemy poszerzyć i rozsunąć tylne burty ładowni i w rezultacie otrzymać aż 350 mm dodatkowej przestrzeni na dostęp do niej.

Funkcjonalność, czyli liczą się detale

Wszystkie nasze pojazdy doposażamy tak, by korzystanie z nich było ergonomiczne, a co za tym idzie nie męczyło użytkownika. Dlatego każdy nasz pojazd może otrzymać np. windę hydrauliczną (trzy rodzaje do wyboru), system dokowania wózka widłowego, przednie jak i tylne nogi podporowe (kilka typów do wyboru), czy różnego rodzaju skrzynki i schowki, zarówno te wykonane z tworzywa sztucznego i zamykane na zamek, jak i te większe z klapami na siłownikach.

Warto także nadmienić, że w łatwym wypoziomowaniu załadowanego już pojazdu pomoże kierowcy pneumatyczny układ zawieszenia, dzięki któremu odpowiednio przygotujemy cały zestaw do drogi. Pomocna będzie także funkcja Reset to Ride, która automatycznie ustawi zawieszenie do jazdy po przekroczeniu prędkości 15 km/h.

Jak widzimy pojazdy marki Redos wychodzą naprzeciw każdemu kierowcy i właścicielowi firmy transportowej. Są nie tylko zaawansowane technologicznie, ale także dostarczają duża przyjemność z codziennej ich eksploatacji. Innymi słowy – do wyboru, do koloru… do odbioru!

Przeczytaj pozostałe artykuły z bloga Redos Trailers:

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu? Skontaktuj się z nami!

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą oraz nowościami? Zapisz się do Newslettera a nic ważnego Cię nie ominie!

logo.png
Formularz rejestracji

Zapiszcie mnie do Newslettera

Od momentu zapisania będziesz otrzymywać cykline informacje mailowe dotyczące naszej oferty.

System dokowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.

Pojazdy "od ręki"

Nie chcesz czekać? Kup pojazd gotowy do jazdy już teraz.

Serwis MAN Truck

Autoryzowana stacja serwisowa Man Truck Polska

Stacja kontroli pojazdów

Okręgowa stacja kontroli pojazdó Redos

O firmie

Sprawdź kim jesteśmy i co możemy dla Ciebie zrobić.

Skontaktuj się z nami

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z jednym z naszych handlowców.

Handlowiec

Waldemar Dzięsław

+48 798 689 696

waldemar.dzieslaw@redos.pl

Handlowiec

Maciej Dolecki

+48 600 354 217

maciej.dolecki@redos.pl

Handlowiec

Paweł Plura

+48 604 839 176

pawel.plura@redos.pl

Handlowiec

Mikołaj Troszczyński

+48 508 005 127

mikolaj.troszczynski@redos.pl

Handlowiec

Łukasz Serwa

+ 48 608 884 579

lukasz.serwa@redos.pl

System mocowania wózka widłowego

Podczas rozładunków w różnych punktach w Polsce i Europie borykasz się z problemem dostępu do specjalistycznego sprzętu? Miej własny wózek widłowy zawsze ze sobą, eliminuj wszystkie zbędne opóźnienia i przeszkody. Specjalnie przygotowana konstrukcja ramy zabudowy umożliwia podwieszenie wózka za pojazdem.

Nasze autorskie rozwiązanie cechuje się ponadprzeciętnie szybkim czasem operacji dokowania wózka za pojazdem.